Alla inlägg under december 2013

Av stallneshime - 31 december 2013 16:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av stallneshime - 31 december 2013 11:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av stallneshime - 31 december 2013 09:33




  


Tänd gärna vackra ljuslyktor i stället för smälla raketer :)


Gott Nytt År


Önskar


Stall Neshime  

Av stallneshime - 29 december 2013 20:03

Jag är så ortoligt less halkan och isen. Jag gillar +4 grader och jag kan acceptera att vi är utan snö även om ett LITET lager hade varit roligt för att det ska bli ljust. Men isen är ju bara elände. Jag har ingen lust att rida ut i detta i det kuperade landskap som finns här så desperat att köra/rida är jag inte att jag chansar att få fläkskador. Men visst känns det surt att inte få motionera hästen då man nu varit ledig ett tag.


Isen gör dessutom att T inte har lust att köra mig i halkan dit jag skulle vilja träna där det kanske varit lite bättre att träna.


Ridhuskort har jag inte lust att köpa sedan det blev ett eländigt gorm och tjafsande mellan häst & hundfolk om träningstider.


Har förseslagit T att man kanske skulle bygga ett ridhus. T tittade på mig, sa inget men det syntes nog mer vad han tänkte. Nämligen   .



Av stallneshime - 27 december 2013 16:30

 

Mobilbild


Travrondens vinternummer blir härlig kvällsläsning!

Av stallneshime - 24 december 2013 11:37

 

God Jul


Önskar


Stall Neshime

Av stallneshime - 24 december 2013 11:30

Det blev en grön jul!


Jag har väl aldrig varit med om maken till regn och isigt underlag. Hargarna liknar isrinkar och det går åt mängder av sand och grus för att kunna släppa ut hästarna utan skor. Faksa förstår inte alls varför dom beter sig som bambi på hal is, det är ju jätteroligt att springa fort i hagen ibland.


Jag saknar inte dom stora snömängder som varit senaste 3 åren men detta är inte heller roligt med regn och bara blåis.   


#jul #regn

Av stallneshime - 22 december 2013 16:24

 

  Arkivbild


Blir nog en grön jul i år?! Det regnade i dag på den lilla snö som kommit.

Skapa flashcards