Alla inlägg under januari 2014

Av stallneshime - 26 januari 2014 08:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av stallneshime - 25 januari 2014 18:41


Faksa har fått lite nya saker, blingbling kan aldrig vara fel! :) Sedan ett nytt schabrak & en rumpvärmare till mig.

Av stallneshime - 21 januari 2014 19:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av stallneshime - 21 januari 2014 16:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av stallneshime - 21 januari 2014 07:45

Av stallneshime - 21 januari 2014 07:33

Jag lever än på känslan av lycka då jag tänker på gårdagens ridtur. Det är såna gånger man önskade man hade en häst till att motionera.


Min egen motion går det ganska bra med. Jag tränar på motionsbandet och tar promenader. Men jag måste köpa mig en våg. Kör lite måttbandsmätning just nu.


Vilka delmål jag har? Jo när jag nått första delmålet ska jag köpa mig ett par ridstövlar som jag vill ha!

Av stallneshime - 20 januari 2014 17:57

Ibland är vädret optimalt, perfekt!


-9 grader, kallsnö och en lagom plogad väg! Hurra, jihoooooo! Ibland så är det bara så underbart, man bara sitter på hästryggen och ler. Det vackert gnistrande landskapet, snö och en sol som lyser. Det är såna dagar när man sitter på sin häst som man lever för! Det är såna här dagar som bara gör att man bara är lycklig!


Vilken fantastisk ridtur!

Av stallneshime - 19 januari 2014 20:08

-19 grader kallt i dag, fast nu blev det en ridtur ändå. Nu har jag ridit nog lite då det varit massor med is på vägarna, nu har det kommit snö men så blev det kallt. Men kylan kan man i alla fall till viss del klä sig emot.


Alltid lika roligt att rida, det är verkligen något som får kropp & själ att må bra!


Har haft problem bredbandet, det har inte fungerat. Fortfarande inte ordnat, få se hur långt tid det tar att få ordning på det?!

Ovido - Quiz & Flashcards