Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av stallneshime - 12 oktober 2013 15:18

Älgjakten skulle böja på Måndag, skönt då hade man hela helgen på sig att vara ute i skog och mark. Trodde jag ja! Skogen kryllade av älgjägare.


 


Valde en annan del av området och det fick bli ridning längs vägen i stället. För rida det skulle jag!! Det hade jag bestämt. Solen sken och det var så skönt.


Fast jag var då inte ensam. Även svamp plockarna trotsade älgjakten och gick in i skogen.


Efter träningen blev det 2 st Alvedon. Ryggen tog lite stryk i dag i galoppturen. Fick driva lite och det kändes sedan i ryggen. Det är bara träna sig själv då med att ut & gå. Man är inte direkt 20 år längre, men jag vägrar låta kroppen säga ifrån. Det är bara träna på och öka sin egen fysiska styrka!


 

Ovido - Quiz & Flashcards