Alla inlägg under december 2013

Av stallneshime - 22 december 2013 16:11


Härligt att höra att det funnits krutkär*ingar som vågat ta bladet ur mun.

Av stallneshime - 19 december 2013 18:42

Av stallneshime - 16 december 2013 16:48

Det bästa vore att ta på sig skridskorna när man ska ut till stallet. Massor med is. Men det finns inte mer än ett par cm snö på sin höjd ute på gården. Jag kan verkligen inte säga att jag saknar snön eller kylan. För första gången efter 3 snörika år är jag verkligen glad över att snön dröjer och inte finns. Jag är glad över att det är max några grader kallt.


Men det är ju klart nu har man ju värmesulor så då kommer väl inte kylan heller så man behöver prova dom.  


Veckorna fylls till bredden av hästar, barn, träningar av olika slag, julbord, möten och massor med andra aktiviteter. Dagarna går fort...........!






Av stallneshime - 9 december 2013 16:54


-14 grader kallt ute i går. Inga problem att hålla sig varm om händer, huvud, ben, hela kroppen MEN fötterna var iskalla efter 1 timmes ritt.


I dag har T köpt mig ett par trådlösa värmesulor. Få se om fötterna kommer hålla värmen med dessa värmesulor .


#termacell #thermo soles #värmesulor #kallt #Jaktia

Av stallneshime - 6 december 2013 12:28

 

Kalendrarna fylls av vardagsmåsten. 2013 har liksom förra året varit ett sjukdommens år för anhöriga.


Nu är jag redo för 2014 och jag hoppas verkligen jag får byta spår på många olika vis. Jag känner mig tömd på alla reserver & energi på att trampa på i gamla hjulspår. 2014 måste blir början på nya vägar! Jag är rodo att gå vidare......är du?


Ovido - Quiz & Flashcards