Alla inlägg den 7 december 2012

Av stallneshime - 7 december 2012 11:17

Hej! Rejsa här. Va? Ska man inte vara i kameran?? Trodde du ville ha en närbild matte!


 


Nu har det kommit ganska mycket av något vitt som kallas snö. Det går jättebra att busa i snön. Jag har en tjock päls, så matte brukar säga att jag är en ullgullboll! 



Ser ni vad min man vuxit, lite tunn lugg kanske. Tycker inte alls man måste ha massa lugg ivägen så man inte ser var mållinjen är på travet. Ser ni nu att siffrorna är på "rätt" sida.  Min man hänger över, hur tänkte matte så hon trodde att siffrorna skulle synas. Tror hon inte att jag har koll på vilken sida jag tänker ha manen?! Ska man vara snyggast på banan så måste man ha koll på allt.


Ha det så bra så hörs vi snart igen.//Rejsa den borkfärgade prinsessan.   


PS! Om ni vet någon snäll, bra familj som skulle vilja köpa en fin bork som mig så säg att dom ska ringa eller maila min husse/matte. Jag är ca 125cm i manken nu.


  

 

Ovido - Quiz & Flashcards