Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Så här blir det

Av stallneshime - 16 september 2013 16:07

Jag kommer låsa vissa inlägg för allmänheten tills vidare. Ni måste förstå att jag är otroligt ledsen över att kallas oseriös när jag sålt Gulla. Jag är både ledsen och förbannad! När man är ledsen och arg så kan det vara skönt att skriva av sig, men samtidigt kan man vara så besviken att man behöver distans till allting på sitt eget vis.


Sedan tack till er som gett positiv energi och positiva ord. Men det är ju kanske lätt för er som känner vårat stall och vet att det inte finns någon substans i denna soppa.


Tur man har fötterna på jorden en sådan här gång!


 


 
 
Ingen bild

Stina

16 september 2013 17:10

Tappat ditt lösen, har du lust att skicka igen snääääälla!

 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

16 september 2013 20:27

men vad säger du varför skulle du vara oseriös för ni valt att sälja henne?! Vem ha rätten att bestämma vad ni ska göra, nu blir jag mest förbannad när man läser nått sånt som ett sånt fult påhopp... Jag hoppas jag få lösen så jag kan följa er! =)

http://www.lillbumsan.bloggplatsen.se

stallneshime

17 september 2013 05:55

Vi sålde henne som avelssto. Det var det enda jag hade erfarenhet av. :(

 
Linda Calissendorff

Linda Calissendorff

17 september 2013 09:28

Jo men tyckte de inte att hon dög som avels sto då eftersom de sa du var oseriös som säljare?

http://www.lillbumsan.bloggplatsen.se

stallneshime

17 september 2013 17:01

Köparen skulle ha henne som ridhäst. Fast jag sålde ju Gulla som avelssto. Det stod ju i annonsen. Jag har ju aldrig ridit/kört Gulla så jag kan ju inte gå som referens. Jag vet bara att hon är inkörd & inriden. :(

 
Stina

Stina

17 september 2013 20:51

Kommer inte åt dina löseninlägg men står helt oförstående inför att du skulle vara oseriös - vad är det för dravel ?

http://billiejean.bloggplatsen.se

stallneshime

18 september 2013 05:51

Tråkigt är det. :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stallneshime - 15 april 2016 10:57

Hej på er.   Fantastiskt att någon tittar in på bloggen fast det är över ett år sedan jag bloggade sist. Roligt!   Stall Neshime är nedlagt, hästarna är borta, transporten såld och jag har flyttat hem igen till mitt Piteå. Visst saknar jag hä...

Av stallneshime - 4 mars 2015 20:02

  Visst är det väl så att smörsidan alltid är neråt om man tappar smörgåsen! ...

Av stallneshime - 18 februari 2015 10:39

Stall Neshime finns inte längre. Företagandet för mig & T gemensamt har sedan en tid upphört. Det känns bra!   2014 har varit ett förändringens år och 2015 fortsätter på samma sätt.......!   ...

Av stallneshime - 17 februari 2015 11:49

Äntligen gör man något vettigt i konsumtionssamhället. Häromdagen läste jag i ridsport om att man framställt kläder som fyller ytterligare en funktion. Ridbyxor med inbyggda värmeslingor och en jacka med inbyggda plattor som skydd. ÄNTLIGEN någon nyt...

Av stallneshime - 13 februari 2015 13:58

Sparven har varit lite "fjollig" då Faksa gått ut ur stallet. Gnäggat och smårest sig. Hönsig som jag är brukar jag inte vara ute så länge. Tänk om hon gör sig illa (i en slät box typ?!) i går spände jag bågen & tänkte: va f-n nu får det vara nog tra...

Ovido - Quiz & Flashcards