Alla inlägg den 14 juni 2013

Av stallneshime - 14 juni 2013 11:03


Dagens sång går till de anhöriga som avlidit i cancer och till anhöriga som just nu för sin största kamp i livet att försöka besegra den. Själv tror jag snart jag inte har mer tårar att gråta!

Av stallneshime - 14 juni 2013 10:00

Rejsa:

Rejsas mankhöjd Juni -13 är 135 cm


Faksa:

När Faksa var 1 år var hon 132 i mankhöjd, hon är ca 150 i dag. (ska mäta i dagarna för att slutligen se var hon hamnat).


Vinna:

Vid 1 år var hon 140 cm i manken, sluthöjd ca 157 cm.


Ganska roliga att ha mått på hästarna.

Av stallneshime - 14 juni 2013 09:45

 

Hej, Rejsa här.


I går fyllde jag 1 år. Grattis sa husfolket. Matte tycker att tiden går fort. Matte ville fota härom dagen, varken husse eller jag var på humör. Ska jag stå still? Ena dagen hoppas dom på en snabb travare och nästa dag ska man stå still, urlöjlig matematik! Det går väl inte!


Nåväl, stå still kunde jag väl men mina öron säger vad jag tyckte om spektaklet.   


  

Nej, jag kan inte förneka att det är roligt med andra färger på kallblod än de tradionella bruna eller svartbruna som finns. Jag älskar borkfärgen och ålen är som pricken över i:et, löken på laxen eller vad man nu vill kalla det. Det är så coolt! Vackra fina häst!



 

Ovido - Quiz & Flashcards