Alla inlägg den 15 mars 2014

Av stallneshime - 15 mars 2014 16:05

Att jag inte gjort detta för länges sedan - gått till en som ger behandlingar och fått ryggen fixad! Det visade sig direkt var snedheten satt och efter 40 minuter var jag som en ny människa. Det märks allra helst när jag nu rider, vilken skillnad. Jag sitter rakt!


Dessutom fick tips på flera övningar som jag gjort, så bålstabiliteten är mycket bättre. Det är inte sista gången jag var dit på behandling kan jag säga. Jag har köpt en pilatesboll som visade sig vara ett mycket bra träningsredskap.


Senaste tiden har det blivit ganska mycket ridtimmar, lite träningsvärk, men det känns bara bra!


Många stigar & vägar är snö och isfria. Det öppnar upp många fler ridvägar och det är så härligt. Dessutom så har ju inte insekterna & värmen kommit än så det är fina träningsmöjligheter.


Nya ridbyxor är beställda, man måste ju fräscha upp sin vårgarderob lite.





Ovido - Quiz & Flashcards