Alla inlägg den 19 mars 2014

Av stallneshime - 19 mars 2014 17:31

Varenda hästtokig människa måste väl kollat in dessa 2 program? Eller....?


Nåväl, finns ingenting i världen som kunde få mig att lyfta röven från sängen i går när jag låg och förväntansfullt såg på avsnitt 2.


I första avsnittet blev jag som så många andra väldigt irriterad på den bortskämda attityd som en av dom kvinnliga ryttarna hade. Som likt en 14 årig unge stod & gnällde på sin pappa att hon ville ha ett armband! Det fick inga pluspoäng från mig utan jag surnade tvärt till en smula över hennes tilltag.   


Men snacka om att dom har vinnarskalle!! Det är bara en första plats som räknas! Lite egotänk eller förresten lite....en del kan nog gå väldigt långt för att ta sig till den föstaplatsen.


Men hurrni.....hade jag varit ungdom och gjort nåt roligt i karriärsväg så nog hade det där med hästskötare varit ett bra jobb!! Ska man nu jobba röven av sig, jobba övertid och satsa 110% på sitt jobb då ska man verkligen ha ett jobb där fritid & jobb går ihop och är roligt!! Måste ju kännas underbart att kliva ur sängen varje morgon!  


Jag ser redan fram emot avsnitt 3!



Ovido - Quiz & Flashcards