Alla inlägg den 8 maj 2014

Av stallneshime - 8 maj 2014 20:39

Fick ett mail i dag från oväntat håll där jag fick frågan om jag behövde ett badkar till åt mina hästar - jihooo vad bra. Man kan aldrig få för många badkar när man har hästar att ha vatten i. :)


Hovis har varit här i dag och skott Faksa - som vanligt kanonbra! Tack!


Sonen & hans kompis satt & pratade, först sin längd för att sedan gå över i ålder. Sonen säger då, mamma du är 13 år yngre än pappa! Ja, sa jag. Men ni ser rätt lika ut säger kompisen (han menade jag & maken). Jag brast ut i skratt så tårarna sprutade, ja inte ledsna tårar utan glädjetårar. Jag skrattade så jag grät - hur skulle jag tolka detta? Var jag gammal eller såg min make ung ut? Dom fortsatte sedan att prata skostorlek. Då sonens kompis säger: Ju större fötter man har, ju bättre fotbollsspelare är man! Då brast jag ut i skratt för andra gången, för synen jag fick var en Zlatan med enorma fötter. Ni kan inte ana vad många skratt man får av att höra två 10 åriga pojkar prata! Hahaha :-D

Av stallneshime - 8 maj 2014 20:09


Luta dig tillbaka en stund & njut av gammal goding.

Ovido - Quiz & Flashcards