Alla inlägg under september 2012

Av stallneshime - 15 september 2012 18:13

Av stallneshime - 15 september 2012 11:04

Det är väldigt bra att sätta ut annonser på saker man ska sälja och sedan är man så hes att man inte ens kan svara telefonen!  


Prutare - alltså! Jag är själv otroligt, fruktansvärt dålig på att pruta FAST å andra sidan ringer jag heller aldrig på en häst/en sak & börjar tokpruta. Jag har varit tvungen gå in och ändra i annonsen att det är prutat & klart! *suck* Eller är tumregeln att man alltid ska sätta ut X antal hundra eller tusen kronor för att man ska ha den där prutmånen.







Av stallneshime - 13 september 2012 17:32

När T inte är hemma eller följer med i bilen då kan detta spelas....  




Av stallneshime - 12 september 2012 17:20

Av stallneshime - 11 september 2012 15:57

Villvinna ligger ute på till salusida.


Det är inte alls komplicerat, det är jobbigt! Vi har inte den tid vi behöver för att träna upp travhästar just nu. Det har tagit år att acceptera. Men ibland måste jobbiga beslut tas. Så nu hoppas vi att någon seriös travintresserad köper henne så hon får visa vad hon kan på ovalen. För med träning och lite matchning är jag helt övertygad om att detta sto kommer att tjäna en fin slant. Hon har enorm lungkapacitet och jag tror inte denna häst kan bli trött. Det finns motor i denna häst. Dessutom har denna häst en hovkvalité som sällan skådats! Hon är ca 156-158cm i manken.

Av stallneshime - 10 september 2012 19:03

Jag vet inte i vilken form jag vill driva bloggen. Ibland tycker jag att jag lämnar ut för mycket i bloggen.


Jag har fått både bloggvänner & träffat annat hästfolk i i verkligheten just genom bloggen. Träffat dessa människor på trav, träffats på andra hästtillställningar, haft besök av människor just pga av bloggandet.


Förstår ni vilket fantastiskt nätverkande och uppbyggande av kontakter?!! Det är knappt jag förstår det själv.


Det är det som delvis gör att jag kommer tillbaka.


För en sak är säker,man kan aldrig skapa för många kontakter, aldrig få för många vänner. Även om vänskapen kan vara mer ytlig eller skapas till en god vän.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards