Alla inlägg den 10 april 2014

Av stallneshime - 10 april 2014 11:13

Mamma! Det har kommit ett paket. Vad jag visste hade jag inte beställt nåt?! Men ibland kommer överraskningar. :)


Tack Yvonne för den fina boken och porslinshunden. Vilken behändig fin liten bok det var, blev härlig kvällslektyr. Tusen tack!



Av stallneshime - 10 april 2014 11:05

Rejsa tittar ner i badkaret, puttar på det och tittar sedan upp mot huset. Men konstigt tyckte jag det var för T brukar inte glömma att fylla på badkaret med vatten. Så tittade Rejsa upp mot huset IGEN. Så det var bara för mig att ta på mig skorna och titta vad som var fel.


Jodå nog fanns det vatten alltid! Men om man nu som häst kommit på att man ska bada fötterna (läs hovarna) i badkaret då blir inte vattnet rent särskilt länge.    Bushästar!


Nu ska ni inte heller tro att dom nöjer sig med något annat än att man byter ut vattnet åt dom, gissa vad dom annars gör om man inte gör det på direkten. Jo, dom börjar skrapa med hovarna i badkaret så att det klonkar för fullt i karet. Klonk, klonk, klonk.  Om det sedan är för att dricka eller bada fötterna på nytt det är en annan historia.

Ovido - Quiz & Flashcards