Alla inlägg den 2 november 2012

Av stallneshime - 2 november 2012 11:16

Det är länge sedan jag har varit med om de mängder regn som kommer. Jag vart fullständigt genomblöt av regn av att vara ute en ynka liten stund. Hagarna är en enda sörja igen.


Vaccinationstider för visa av hästarna. Rejsa & Faksa har fått sin dos i dag. Min vet är så skicklig att på snabbt och på bra sätt ge detta så dom märker inte av det i stort sett. Inte ens Rejsa.


Faksa är brunstig. Harry har parkerat bakom hennes rumpa fast han är en "det".


Faksa skulle få en lila grimma. Nu vart jag lite så där barnsligt tjejig och ville frångå min klassiska brunskala som jag annars gillar mycket. Men lila var slut i full stl. Så det blev en blå. Men en svart häst passar i alla färger!! Hon är så snygg i vad än jag har för färger på henne.


Och sist men inte minst detta med bilder i bloggen. Ja det skulle gå bra OM det inte var så att VARJE gån jag laddat upp bilder så glömmer jag sedan slå av kameran, så nästa gång jag ska ha kameran då är batteriet urladdat!! Nu har jag bara ett batteri, urdummt då man tydligen behöver 2!!

Ovido - Quiz & Flashcards