Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av stallneshime - 3 augusti 2013 10:39

Sommaren 2013 måstejag kalla "sommaren då ingenting blev som jag tänkt".


Det mesta har inte gått min väg som jag planerat denna sommar. Ibland blir man frustrerad, ibland förundrad över att saker ändå löser sig till det bästa, men ibland känner man sig mest som en bricka i ett spel. Ibland önskar man att det fanns någon som kunde strö värmande ord som att det löser sig. Men mest är man ensam med sina tankar & funderingar.


Har rest runt lite grann och tittat Sverige. Har kommit på 2 st resmål. Jag måste ta en fjälltur till häst och jag skulle vilja resa ner till Skåne och titta på de vackra stora platta åkerfälten.


Vad gör jag om 5 år - öhhhh vet inte!

Vad gör jag om 10 år - bor i Pite vid havet! Då är förmodligen alla barn utflugna - så även jag.

Av stallneshime - 3 augusti 2013 09:34

Sigge våran Jack Rusell terrier som snart kommer hem <3  

Ovido - Quiz & Flashcards