Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av stallneshime - 7 augusti 2013 10:55

Låt åkgräsklipparen stå och använd handgräsklipparen! 2 timmars dragande av gräsklippare kan vara bra träning. Inget nytt under solen precis att det är jobbigare att gå än åka. Men man får träna en del muskelgrupper av att både dra & gå.

Av stallneshime - 7 augusti 2013 10:54


Ganska skönt gung att träna till......

Av stallneshime - 7 augusti 2013 10:44

I går tänkte jag som så många gånger förr vilken tur att jag bor i centrum av hästsverige. Det KÄNNS i alla fall så.


I denna region har jag:

Ca 1 km till en veterinär som inseminerar ston.

6 km till Dannero travbana +  att en kanonveterinär håller till där 1 gång/v.

10mil till en stor klinik - Bergsåker + travavabann dom har.

Mycket bra hovslagare + att hovslagare utbildas på Nordvik i denna kommun några mil från där jag bor.

Foderleverantörer som levererar förstaklassigt foder.


Jag har säkert glömt någonting - men tala om att det finns mycket god kompetens i området.


Ovido - Quiz & Flashcards