Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av stallneshime - 5 augusti 2013 09:53

Köpte ett par ridbyxor via postorder i Juni -13. Sköna i tyget, bra i storleken. Perfekt tänkte jag. Efter ca 10 ridtimmar är det 2 små begynnande hål mellan benen. Det accepterar jag INTE! Jag har skickat ett mail. Få se vad svaret blir på det mailet från företaget.


Dessutom så har dom fällt ur massor med färg och är noppiga mellan benen på sittytan. Men det är väl mer en estetisk fråga om än kanske en funktionsfråga.


Men hål i byxorna är bara för mycket efter så kort tid!! Ja ni ser ju själ på bilden hur ridbyxorna ser ut.


Återkommer med hur det gick med reklamionen.

Av stallneshime - 5 augusti 2013 09:47

Hur vackert som helst på kvällen.....helt magiskt när solen gav sina sista strålar. Genom skogen strålade solljuset och inte utan att jag blev   religiös och tänkte att den dagen jag ska till Sankte Per så vill jag att ljuset ser ut så här och att jag får sitta på någon av mina forna springare på väg in i ljuset. Magiskt!

Ovido - Quiz & Flashcards