Alla inlägg den 24 augusti 2014

Av stallneshime - 24 augusti 2014 09:32

 

Som en idyll av Saltkråkan, man bara väntade att farbror Melker skulle dyka upp där mellan husen. Att tjorven och stora Båtsman skulle komma springande....stället där jag gick runt på var Ulvön utanför Höga Kusten. 2 timmar i båt för att slutligen stiga i land i denna sommaridyll.

 

Skärgårdsbuffén smakade bra av fisk av alla dess sorter (utom surströmming tack & lov).

 

Vet ni, innan jag & T blev ett par var jag bjuden till T på surströmmingmiddag. Ja, vad gör man inte för kärleken, klart jag ville äta (läs träffa honom!) jag tänkte klämma ner ett par "surfiskar" bara för att jag nu var bjuden till honom. Jag kan dock berätta att jag inte hann på denna surströmmingsmiddag för vi hann bli ett par innan dess och förmodligen glömde vi av denna surströmmingsmiddag. Puh jag slapp äta dom.   

 

I dag regnar det, nä jag ska inte klaga! För som jag längtat efter detta regn i sommar och nu kom det (och de lär väl pissa på hela hösten).   

Ovido - Quiz & Flashcards